torsdag 17. januar 2013

Snart Helg

   


                                            Snart Helg!



Om noen skulle tro at jeg har gått i hi eller dvale så har jeg ikje det, men har ikje vært på noen utflukter på lengre tid..

Men til helgen har jeg lagt planer om årets første fjelltur,det er meldt om kaldt og fint vær så da vil jeg benytte meg av lørdagen og søndagen i Saudafjellet,nærmerer bestemt Kvandalen der jeg diponerer ei lite hytte..

Målet med turen er å få trent litt med hunden på fugl,nå er det snø i fjellet men den er så hard at det beste er å bevege seg på beine,var noen som meinte at joggeskor er utmerket nå,men vil nok tro at det kan bli vel kaldt :)..


Har i det siste trent hunden på apport og sitt på fløyta,noe som begyner å sitte,så blir det spennende om det er på plass når fugln tar til vingene,hun setter eg iallefall på rugdene som vi trener på nede på Vaulenstranden..

Så det vil komme bilder og tekst fra turen i løpet av søndagskveld,så følg med og ha ei flott helg alle sammen..


               Kom med et bilde som ikje skulle være med,men her er iallefall hunden som skal trenes :)




                                           I dette området skal det trenes på fugl i helgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar