tirsdag 19. februar 2013

Dvale/i Hi



                                GÅTT I HI ??


Har fått flere spørsmål om jeg har gått hi eller Dvale,og det er gjerne ikje langt unna sanheten.

Vinteren har vært lang med skader,sykdom og diverse ting som har holdt meg vekke fra lange flotte turer,så det har blitt med noen småturer i nærmiljøet kun..Har vært maks uheldig og syns jeg har fått min dose med skader..Men er gjerne mye min egen feil også,etter å ikje spilt fotball på vel 2år så skulle jeg gjere comback og trente hardt og godt i over lengre periode,heilt til leggen min sa nok eingang stopp, samme fot som jeg har vært sykemeldt med i lang lang stund,så nå må jeg nok innse at mi tid som fotball spiller er over,så får jeg heller stå på side linjen og hjelpe laget der fra,er vel det jeg er annsatt som i Jarl..

Men planer har jeg mangen av fremover,og skal komme sterkt tilbake med fjellturer,håper også å få med meg noen skiturer før våren og sommeren er her for fult..

Noen av turene jeg har sett meg ut er Nesflaten opp til noen gode fiskevann der,så er det noen gode fiskevann som venter på meg i Saudafjellene også,noen kan man fiske tidligt sommer mens andre må man vente litt utpå sommeren til..

Også blir det så klart mangen mangen jaktturer,har faktisk tenkt å jakte mer enn noen gang,slik jeg alltid tenker på denne tid :)..Har planer om å kjøpe ei uke med jakt i Nord trøndelag næmere bestemt Namdalen,har komt over et terreng der med skogsfugl og rypejakt,hytte midt i terrenget og fiskevann rett ved hytten.

Selv om jeg har slete med skader og sykdom så har jeg fått trent vilma litt,men sliter ennå med å få henne 100% ro i oppflykt,derfor skal hun på "ferie" til Rune Ingebretsen som driver Tyting gård,der di trener hunder midt i rypeland,så håper jeg at han får henne til slik at vi kan stille på prøver..

Så planene har jeg i orden,så er det bare å få di ut i virkligheten,men noe som er sikkert er at jeg gleder meg til vår,sommer,og lysere tid så satser jeg på at helsen også vil spille på lag med meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar