tirsdag 20. november 2012

Ser frem til helg og jakt



                                      Helgen nærmer seg



Da begyner helgen å nærmer seg,selv om det er bare Tirsdag ennå men har aldri vært nærmere enn nå..

Ser på Storm.no at di melder greit vær i Sauda denne helgen,mens Yr.no melder litt dårligere..Om det er slik at Storm får rett så vil jeg bruke helgen til å komme meg til fjells,begyner å bli ei stund siden sist og jeg kjenner suget i heile kroppen,fjellet er den beste medisinen du kan få..



Vil inn til Sauda med hund og hagle og se om jeg kan få lurt ei eller to ryper,men skulle det ikje bli fugl i sekken så håper jeg at jeg kan få noen fine fuglearbeid på Vilma iallefall.Må priotere trening med henne nå,så vi gjerne kan stille på vinterprøve seinere i vinter..


                                                                            Vilma

 Tanken er å komme seg til nedre fjellvann og gjerne ligge der ei natt,men skulle det ikje la seg gjere så kan det fort bli ein dag rundt Finnabu og ein dag inn til Slettedalen,må se det litt ann med vær,vind og snøforhold,spennende blir det uansett :)..

Skal ta med kamera å få tatt noen bilder,er lite flink til å ta bilder når jeg er i fjellet..


                                                     Løvåsheia ikje langt fra Finnabu.

                                          

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar