tirsdag 22. januar 2013

Alfa sko/vibram

 



                              Alfa lave vibran sko!

                                        


Tenkte jeg skulle skrive noen ord om noen skor jeg kjøpte sist vår..

Det er ein sko som jeg kjøpte på Magasinet.no. Jeg må si at jeg ikje er heilt fornøyd med skoen etter å ha brukt den i vel 10mnd..Den markesføres som ein slite sterk sko,men her er jeg ikje enige iallefall ikje dette paret..Det vises klart igjen at skoen er brukt og sømmene har begynt å gi etter,etter så kort tid burde det ikje vært så mye slitasje på di..Også på tåen der det er forsterka har limen og sømmene begynt å gi etter..

Den er heller ikje så vanntett som oppgitt,den tar inn på sidene av skoen..

Men det er ein varm sko som er grei å bruke på tur i marka og litt i fjellet på tøre forhold,skoen er brei og romslig..Snøresystemet funker bra,men knuten kan til tider gå vel lett opp..




Dette er min første test som testskriver ;)..Er nok ting og tang jeg kunne ha tatt med men slik blei det denne gang.. Gir forøvrig skoen terning kast 2,5 av 6..

Neste brodukt ut som vil få min dom er ein Norrøne 130 liters sekk..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar